Skutki ustawy przeciwko wczesnemu po porodzie wyładowaniu noworodków, zdarzeń niepożądanych i wydatków HMO ad 8

W innych miejscach, w których priorytety różniły się, programy wczesnego wypisu mogły mieć negatywne skutki, a interwencja rządu mogła mieć działanie ochronne. Gdzie indziej, znaczne oszczędności mogły towarzyszyć skróceniu pobytów, przynajmniej przed upływem obowiązywania ustawodawstwa dotyczącego minimalnego pobytu. Ustalenia umowne między HMO a dostawcami usług zdrowotnych są głównymi czynnikami napędzającymi takie wyniki ekonomiczne. Nasze analizy kosztów nie uwzględniają oszczędności, które mogły zostać zrealizowane przez szpitale podczas programu ROLOS, zwiększenia wykorzystania centrum zdrowia lub potencjalnych zmian kosztów ponoszonych przez rodziny. Podsumowując, chociaż zarówno program ograniczonego pobytu, jak i mandat stanowy spowodowały znaczne zmiany w praktyce, nie znaleźliśmy żadnego wpływu na politykę dotyczącą zdrowia noworodków po wypisaniu ze szpitala (mierzoną za pomocą usług szpitalnych). Nasze wyniki potwierdzają wcześniejsze badania, które wskazują, że wczesne wypisanie po porodzie może być bezpieczne.19-21,30 Nasze wyniki wskazują ponadto, że w przeciwieństwie do powszechnych założeń, programy wczesnego zwolnienia nie zawsze przynosiły oszczędności dla ubezpieczycieli, a także nie obowiązywały przepisy dotyczące minimalnego pobytu. koniecznie nałożyć duże obciążenie finansowe na ubezpieczycieli. Niepokojącym jest jednak to, że postęp w zakresie jakości opieki związanej z programem ograniczonego pobytu (oceny noworodków w dniu 3 lub 4) został częściowo osłabiony przez mandat państwowy, pozostawiając bez odpowiedzi pytanie, czy ogólne skutki ustawodawstwo było ochronne, zgodnie z przeznaczeniem.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Przedstawione w części na spotkaniu Komitetu Doradczego Sekretarza ds. Śmiertelności Dziecięcej, Departament Zdrowia i Opieki Społecznej, Waszyngton, DC, 26-27 lutego 2001 r .; Spotkanie Badaczy Zdrowia Dziecka, Atlanta, 9 czerwca 2001; oraz Spotkanie Akademii Badań nad Usługami Zdrowotnymi i Polityki Zdrowotnej, Waszyngton, DC, 23-25 czerwca 2002 r.
Wspierane przez grant (5RO1HS10060) od Agencji ds. Badań i Jakości w Ochronie Zdrowia, przez Harvard Pilgrim Health Care Foundation oraz przez grant (H16MC00050) z Biura ds. Zdrowia Matki i Dziecka.
Jesteśmy wdzięczni Innie Dashevsky emu za pomoc w ekstrakcji i tworzeniu zbiorów danych; oraz wielu badaczom, klinicystom i ekspertom ds. polityki Harvard University, Harvard Pilgrim Health Care i Harvard Vanguard Medical Associates za ich pomocne komentarze na temat tej pracy – w szczególności Joseph L. Dorsey, MD i Joseph P. Newhouse, Ph. RE.
Author Affiliations
Z Wydziału Opieki Ambulatoryjnej i Prewencji, Harvard Medical School i Harvard Pilgrim Health Care (JMM, SBS, TAL, FZ, DR-D.) Oraz Children s Hospital (KDM) – wszystko w Bostonie.
Zgłoś prośby o przedruk do Dr. Ross-Degnan z Wydziału Opieki Ambulatoryjnej i Prewencji, Harvard Medical School i Harvard Pilgrim Health Care, 133 Brookline Ave., 6th Fl., Boston, MA 02215, lub w [email protected].
[przypisy: gumtree wielkopolskie, neurolog na nfz wrocław, lekarz od tarczycy ]
[podobne: opinia o dziecku przedszkolnym chomikuj, gumtree wielkopolskie, nabłoniak ]