Skutki ustawy przeciwko wczesnemu po porodzie wyładowaniu noworodków, zdarzeń niepożądanych i wydatków HMO ad 6

W podgrupie wrażliwej ogólna liczba wizyt w oddziałach ratunkowych i rehospitalizacja wyniosły odpowiednio 1,0% i 1,4%, ale liczby były zbyt małe, aby umożliwić statystyczną analizę szeregów czasowych. Wpływ zmian polityki na wydatki przez HMO
Tabela 2. Tabela 2. Średnie wydatki HMO na normalne dostawy pochwowe. Średnie płatności szpitalne z tytułu pobytów poporodowych przedstawiono w tabeli 2. Jeżeli struktura cenowa, która obowiązywała w okresie 12 miesięcy przed wdrożeniem programu ROLOS, pozostała stabilna w kolejnych latach, zaobserwowano zmiany w długości pobytu poporodowego i zastosowaniu usług domowych spowodowałoby zaoszczędzenie HMO w wysokości 380 USD na matkę podczas programu ROLOS i wzrost o 558 USD po mandacie Massachusetts. Jednakże średnia płatność za pobyt jednodniowy wzrosła gwałtownie podczas programu ROLOS, zmniejszając różnicę cen między hospitalizacją jednodniową a hospitalizacją dwutygodniową ze stałego oszacowania w wysokości 1060 USD w okresie czterech lat poprzedzających program do 410 USD podczas dwa lata po mandacie (P <0,001). Pobyt jednodniowy i dwudniowy stanowił 90,1% wszystkich pobytów wśród kobiet w badanej populacji.
Biorąc pod uwagę te zmiany w zakresie wykorzystania i cen, oszacowaliśmy, że średnie wydatki na hospitalizację plus usługi domowe spadły z 2 599 USD w ciągu 12 miesięcy poprzedzających program ROLOS do 2 509 USD w trakcie programu – oszczędności na HMO wynoszą tylko 90 USD za dostawę (Tabela 2). Po udzieleniu mandatu i wynikającym z tego nagłym wzroście stopy dłuższych pobytów, płatności za średnią dostawę wzrosły o 100 USD do 2 609 USD lub o 10 USD więcej niż wydatki przed programem ROLOS, z uwzględnieniem korekty o inflację. Analizy te nie uwzględniają zmian w wykorzystaniu centrum zdrowia dla noworodków (w tym wizyt w biurze lub rozmów telefonicznych27) ani innych kosztów związanych z programem (Tabela 2).
Dyskusja
Zgodnie z oczekiwaniami, program HMO na wczesne wypróżnienie znacznie zwiększył odsetek urodzeń, a następnie krótkich pobytów, a późniejsze akty prawne w Massachusetts odwróciły te podwyżki. Częstotliwość wizyt domowych przez pielęgniarki również gwałtownie wzrosła w trakcie programu ROLOS, ale spadek, który nastąpił po wejściu w życie ustawy, był mniej znaczący – prawdopodobnie dlatego, że wizyty domowe okazały się popularne wśród rodzin i klinicystów, a także dlatego, że prawo gwarantowało zasięg wizyty domowej po każdy pobyt trwa krócej niż 48 godzin. Po wejściu w życie ustawy, wiele kobiet mogło pozostać dwie pełne noce po porodzie i nadal otrzymywać wizytę domową.
Częstość obserwacji klinicznych w trzecim lub czwartym dniu życia – czas, w którym zarówno trudności z karmieniem piersią, jak i częstość występowania żółtaczki – 28,28 – wzrósł w wyniku wysiłków związanych z programem krótkoterminowym, ale zmniejszył się. kiedy mandat zaczął obowiązywać. Podobne wyniki uzyskano dla podgrupy wrażliwej oraz w analizach, w których noworodki z krótkim pobytem badano osobno. Obniżenie wskaźnika wczesnej opieki kontrolnej, która nastąpiła po wejściu w życie mandatu, stanowi przykład niezamierzonych negatywnych konsekwencji polityki regulacyjnej, nawet w państwie, w którym ustawa o okresie połogu dotyczyła kwestii opieki uzupełniającej.
Wizyty na oddziale ratunkowym i readmisje szpitalne – ważne pośrednie mierniki stanu zdrowia – nie uległy znaczącym zmianom w polityce
[przypisy: przygotowanie do badania pet, opinia do sądu o dziecku przedszkolnym chomikuj, psycholog warszawa ursynów ]
[więcej w: taromentin opinie, gumtree małopolskie, olx pasłęk ]