Porównanie kaspofunginy i amfoterycyny B w przypadku kandydozy inwazyjnej ad 9

Na przykład, większość pacjentów z zakażeniami parapsilozą stanowiła rekrutacja pacjentów w krajach Ameryki Łacińskiej.15,31,32 Wreszcie, mogło dojść do uprzedzenia wobec włączenia pacjentów z zakażeniami C. albicans, przy czym klinicyści zdecydowali się na stosowanie flukonazolu leczą pacjentów immunokompetentnych zakażonych tym organizmem. Wśród pacjentów z zakażeniami candida nie-albicans, wyniki były podobne w obu grupach. Jednakże pięciu z dziewięciu pacjentów leczonych kaspofunginą, z uporczywie dodatnimi hodowlami, miało kandydemię C. parapsilosis. To odkrycie nie było związane z neutropenią, wysokim wynikiem APACHE II lub opóźnioną zmianą centralnego cewnika żylnego. Czterech z tych pięciu pacjentów zapisano do tej samej instytucji w ciągu czterech miesięcy. Minimalne hamujące stężenia kaspofunginy (2 .g na mililitr), amfoterycyny B i flukonazolu były takie same dla izolatów C. parapsilosis wszystkich czterech z tych pacjentów, co sugeruje, że były zakażone tym samym szczepem lub blisko spokrewnionymi szczepami. Natomiast 12 z 14 pacjentów z infekcjami C. parapsilosis w innych instytucjach miało korzystne reakcje na kaspofunginę.
W tym badaniu kaspofungina była skuteczna w leczeniu inwazyjnej kandydozy, a dokładniej kandydemii. Przy każdej ocenie procent pacjentów z korzystnym wynikiem był wyższy w grupie kaspofunginy niż w grupie amfoterycyny B. Wyniki po zakończeniu terapii dożylnej u pacjentów, którzy mogliby być poddani ocenie, sugerują, że kaspofungina przewyższała amfoterycynę B. Kaspofungina jest skuteczną, ale mniej toksyczną, alternatywą dla amfoterycyny B w leczeniu inwazyjnej kandydozy.
[patrz też: endometrium z cechami proliferacji, choroba huntingtona objawy, badanie kwasu moczowego we krwi cena ]
[więcej w: erytrocytoza, powiększone węzły chłonne w pachwinie, quizwanie premium chomikuj ]