Iconoclast: Abraham Flexner i życie w nauce ad

W ramach tego systemu członkowie kadry naukowej staliby się prawdziwymi nauczycielami akademickimi, nie mającymi nic poza praktyką charytatywną, w interesie nauczania . Była to kampania, którą Flexner prowadził przez lata, pomimo sprzeciwu ze strony praktycznie wszystkich klinicystów w całym kraju . Pozostała część życia zawodowego Flexnera była nie mniej spełniona. Wkrótce po wydaniu raportu Carnegie z 1910 r. Wyruszył do Europy, by tam przeprowadzić podobne badania z zakresu edukacji medycznej, a do czasu jego opublikowania jego praca była, według Bonnera, prawie tak dobrze znana w Europie jak w Ameryka. Pracując dla Zarządu Generalnego Fundacji Rockefellera, stworzył Szkołę Lincolna w 1916 roku we współpracy z wydziałem Teachers College of Columbia University. Następnie, dzięki funduszom z Fundacji Rockefellera, pracował nad restrukturyzacją narodowych szkół medycznych, co pozwoliło mu – pisze Bonner – wywierać decydujący wpływ na przebieg treningu medycznego i pozostawić trwały ślad na najbardziej znanej nacji w kraju. szkoły medycyny , w tym Johns Hopkins, Yale, University of Chicago, Columbia, Vanderbilt i Washington University. W tej drugiej rundzie krytyki obawiał się, że nałożenie rygorystycznych standardów przez akredytację grup sprawiło, że program medyczny stał się monstrualny , a studenci medycyny przechodzili przez niego z mało czasu na zatrzymanie się, czytanie, pracę lub myślenie .
W połowie lat dwudziestych, Flexner opuścił edukację medyczną i ponownie zainteresował się kierunkiem i celem amerykańskiego college u i uniwersytetu , czego rezultatem były uniwersytety: amerykańska, angielska, niemiecka, opublikowane w 1930 r. Książka, która, jak mówi Bonner Prowokował najintensywniejszą debatę na temat celów uniwersytetu od końca XIX wieku stawiał czoła rozwojowi wielkich zawodów lekkoatletycznych, rządów studentów i innych działań, które wywołały kpinę z poważnego uczenia się . Flexner argumentował raz za razem , nie szkolenie zawodowe, [jest] celem uniwersytetu. Jednym z jego ostatnich projektów było utworzenie Instytutu Zaawansowanych Studiów w Princeton, który byłby absolwentem uniwersytetu na najwyższym możliwym poziomie . sens i podniosłoby status członków wydziału w Ameryce .
Prace Bonnera stworzyły krytyczny, wnikliwy portret Abrahama Flexnera jako błyskotliwego, niestrudzonego, niezwykle przekonującego wizjonera. Oprócz szczegółowych portretów człowieka w wirze szybko poruszających się prądów naukowych, edukacyjnych i filantropijnych w szkolnictwie wyższym w Stanach Zjednoczonych, Bonner przedstawia również osobiste życie Flexnera jego niezwykłej rodzinie pochodzenia i rodzinie, którą i jego żona Anna stworzyli nawet, gdy obaj ścigali trudne kariery, które często stanowiły wyzwanie dla życia rodzinnego. Dla każdego z nas w medycynie akademickiej, Iconoclast oferuje wyuczony portret dystansu, jaki przebył w edukacji medycznej w ciągu ostatnich 100 lat, wraz z uwzględnieniem problemów programowych i pedagogicznych, które utrzymują się. Flexner był i być może nadal jest najsroższym krytykiem i najlepszą przyjaciółką amerykańskiej medycyny .
Delese Wear, Ph.D.
Northeastern Ohio University College of Medicine, Rootstown, OH 44272
[email protected] edu
[przypisy: badanie kwasu moczowego we krwi cena, taromentin opinie, lekarz od tarczycy ]
[więcej w: taromentin opinie, gumtree małopolskie, olx pasłęk ]